کنجد

دخترک من

سلام ناز مامان دخترمامان

1395/8/9 19:22
نویسنده : mamane konjed
106 بازدید
اشتراک گذاری

ناز من نفس من دختر قشنگم الان تو 19 هفته ای مادر جون

دختر قشنگم هنوز تکون نمیخوره دردش بجونم مامانم اذیت نمیکنه ماهه ماه

تو که ماه قشنگ آسمونی منم ستاره میشم دورت میگردم

دخترمامان که دارم دنبال اسم اسم واسش میگردم فعلا فقط یه اسم بدلم نشسته اونم مهرا

ولی بازم میگردم دوس دارم اخرش الف باشه اولشم الف دوس داشتم ولی نیست هرچی میگردم

اخرین سونو 16 هفتگی بود که جنسیت شمارو گفتن و غربالگریم ماشاالله هیچ مشکلی نداشتی انومالیم گفت کهلازم نیست.

دارو هم واسم 

آهن+فولیک اسید

زینک

امگا3

کلسیم+منیزیم

نوشت و مولتی پریناتال

مامانی اشتهام کم شده یک کیلو کم کردم 82 کیلوم الان

عاشق قرمه سبزیم واییییی بوش که بهم میخوره مست میشم

انار هم خیلی دوس دارم، نارنگی هم زیاد میخورم یه عالمه هم اون اولا گوجه محلی خوردم 

ویار خاصی ندارم،فقط آلرژیم منو کشته دماغم کیپ کیپ

فعلا هیچی واست نخریدیم گفتیم ایشالا بعد محرم وصفر 

همه هم خبر دار شدن از بودن تو حبه انگورم دونه کشمشم همه متعجب که چرا نگفتی

خواستم سورپرایزشون کنم

مامانی خوابالودگیم خوب شده از 2 ماه داشتم تا اخر 4ماه بعد دیگه خوب شدم

چندروز دلپیچه داشتم همش میترسیدم که خداروشکر برطرف شد،

دیگه طاق باز نمیخابم به پهلوم همش بیشترم پهلو راست،بایدبه چپ بیشتر بخابم

هرشب خواب میدیدم خواب این و اون خواب از هرکسی،چندروزه کمتر میبینم خوابا اذیتم میکنن،

بعدددددد دیگه دختر مامان اسفندیههههههههههههه هوراااااااا

اسفندیا خوشگلن دختراشون مخصوصاااااااااا

دیگه لاک نباید بزنم که زدم اخه خیلی وقت بود نزدم دیگه طاقت نیاوردم

مامانی ماهی دوس نداره اولا میخوردم الان نه😑

دیروزم تبلد خاله کوچولوی ما بود تولدش مبارک 7ساله شد ماشالا قلبمه💜💜💜💜💜💜💜

دیگهه مامانی منتظر تکون خوردنتم پس کی تکون میخوری

واکسن کزازم باید بزنم،واکسن انفولانزاهم گفت بزنم که نزدم نمیزنم

واسه سز هم به دکترم گفتم ببینم چی میشه

بابایی نیم ساعت دیگه میاد و بیصبرانه منتظرشم از صب تنها بودم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

❤مامانیـ جونــ ـ❤
9 آبان 95 20:52
سلامـــــــــــــ بهـــــ بهــــــــــــــــــ شما هم قراره مامان بشیــــ؟ پســــــــــ مبارکهــــــــــــــــــــــــ کنجـــــــــــــــد نازنینـــــــــــ به سلامتــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــ بیا پیش مامانیـتــــــــــــــــــ انشاالله زود زود کوچولوی نازنین رو بغل بگیرید و و مادر دن رو تجربه کنید مبارکه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کنجد می باشد