کنجد

دخترک من

سلام بر نی نی خانم

1395/7/1 11:46
نویسنده : mamane konjed
91 بازدید
اشتراک گذاری

از اونجایی که پست قبلی نشون میده که چقد باباش تبعیض جنسیتی نمیکنه!به ارزوش رسید بابایی

29 ام رفتم دکتر و سونو واسه ان تی

بزوررر نوبت دادن خیلی استرس داشتم گفتن  شکلات بخور و پیادهرویی کن تا خوب مشحص بشه

خولاصه  نیم ساعتی تو بازار گشتیم و بعد برگشتیم دراز که کشیدم خانم دکتر بلافاصله صدا قلبشو گذاشت که تندم میزد عین گنجشک

169تا میزد

قربونش برم

فک کنم خواب بود حبه انگور ما چون دکی دوباره منو فرستاد راه برمو چیز شیرین بخورم 

دفه دوم  چک کردو گفت موشکلی نداره طبیعیه

خداروشکر

پرسیدم جنسیتش معلومه

گفت که الان مشخص نیست زوده  اصلا مشخص نیست اما احتمال دختر بیشتر از پسره

که این یعنی به احتمال زیاد دختر باشی مامانی

هفته13 و 3روز زد واست

نی نی خانمم حالا اسمتو چی انتخاب کنیم همیشه اسم دختر بنظرم خیلی سخت بوده

فعلا پیش کسی نگفتیم

هرچند که تو مسافرت بهمون شک کردن چون مامانی تنبل همش میخابید

عین فیل میخابم

خلاصه مادرجون خداروشکر کهسالمی دخترگلم

تو مسافرت شمال هم دندون درد خیلی اذیتم کرد وهمش نگران بودم فعلا که دس نزدم شایدم دس نزنم بهش چون میگن خوب نیست

راستی تو ازمایش بارداری که دادم قندم لب مرز بود که این خوب نیست

مراعاتم نمیکنم حالا چی

مامان جون ایشالا خوش قدم و خوش روزی و خوشبخت و خوشگلو  باهوش باشی 

دوست دارم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کنجد می باشد