کنجد

دخترک من

باباش

1395/5/17 1:12
نویسنده : mamane konjed
62 بازدید
اشتراک گذاری

امروز شانزدهم مردادماه سال نودپنج است.وماهفت روزه که فهمیدیم کنجدمون میخادبیادپیشمون.خدامیدونه که چقده خوسحال شدم وقتی سنورودیدم که دختریاپسرم ضربان قلبش میزنه.درمرحله اول خدواندموبخاطرهمچین نعمتی که بهم داده هزارمرتبه شکرمیکنم.دوم اینکه من جنسیت بچه ام برام مهم نیست ب خلاف مامانش...خ.. فقط ازخدامیخام که سالم وسلامت باشه.وسوم اینکه بازم خداروشکرمیکنم بازم وازش میخام که هیچ کسی روازاین حس زبباوقشنگ دریغ نکنه.کنجدخانم من بدون که باتمام وجودم وبیصبرانه منتظرمیلادتم ویک روزبرام مث یه سال میگذره.خیلی خوشحالم بخدانمیدون چی بنویسم وچئ بگم خلاصه اینکه بابای فدای اون قلب کوچیک وخوشکلت بشه البته مامانش حسودیش نشه...فدای مامان خوشکل وشیرین کنجدمم بشم...بی صبرانه منتظربیستم اسفندم که کنجدخانومم روببینم.خدایا به خاطرتمام گناهنم مراببخش وهمسرم وفرزندم سالم وسلامت درپناه خودت برایم نگهدار....انشالله.هردوتون رومیبوسم.بابای کنجدخانومم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

mamane konjed
9 آبان 95 19:25
قربون باباش بشم من
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کنجد می باشد