کنجد

دخترک من

16 مرداد

1395/5/16 11:50
نویسنده : mamane konjed
52 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام امروز شنبس من چهارشنبه رفتم سونو دادم دکتره گفت 6هفته و یک روزه که پا گذاشتی تو دل من

خوش اومدی قشنگم

به دکتر گفتم راجبه عفونتم دارو داد ولی باز میترسم مامانی بهم سفت بچسب ،تو اینترنت سرچ کردم چی خوبه واسه هوش واسه زیبای

باید روزی یه سیب بخورم سیب قرمز بهتره

موز و انگور سبز هم خوبه،خربزه هم واسه خوشگلیه، خوبیش اینه تو فصل گلابی و انار و مرکباتی 😇

حسابی ازت مراقبت میکنم توهم باید ولم نکنی😊

بابایی میگه یک ماه دیگه با پسرعمو و داداشاش بریم شمال،اما من میترسم همونوقتم ازمایش غربالگریته،باباییم که ددری همین الان افسردگی گرفته چون میگم نریم،اما دیشب گفتم شاید رفتیم چون دیدم خیلی پکره😀

اخه نمیخام کسی بدونه فعلا، دوس دارم دیرتر بدونن

مامانم وقتی فهمید انقد خوشال شد عکس سونوتو بوسید از خوشالی نمیدونست چکار کنه زنگ زد به داداشم گفت الو سلام دایی☺

قربونشون برم همشون ذوق کردن،همه منتظرتن پسرم یا دخترم

بابایی خیلی دوس داره دختر باشی چون خاهر نداره اما من دوس دارم پسر باشی😁

رک بودنم خوبه از ویژگیای مامانته، چشای بابات سبزه ببینم به بابات میری

بابات عاشق بچس یعنی هربچه ای باید سه ساعت سربه سرش بذاره و بهش بخنده بچه کوچیکارم باید بگیره روشکمش ماساژ بده😃

اولا دوس نداشتم انقد زود بچدار شیم اولا که فهمیدم خیلیم ناراحت بودم اما الان یعنی جیگرمی بی تو میمیرم انقد بهت وابسته شدم حبه انگورم، باورمیکنی الان که تو خونه تنها میشم میگم ینفر دیگه پیشمه نمیترسم قربونت برم

امیدوارم خدا بخیر کنه این عفونتمو و سالم بدنیا بیای، 

از دکتر پرسیدم کی میاد دنیا گفت احتمالا23 اسفند، اسفندیا خوبن نه گلن شایدم فروردینی شدی گلم

همیشه دوس داشتم بچم ایام عید بدنیا بیاد باحاله ولی خب قبل عیدم باحاله فقط سال تولدت یکسال میره جلو  و بدشانسی😁

خاهر کوچیکم که 7سالشه بیصبرانه دوس داره تو دختر باشی 😊

همشم سیتریزین میخورم بخاطر حساسیت دایی میگه نخور اما من گوش ندادم

امروزم رفتم بهداشت ازمایش واسم نوشت که فردا باید برم ناشتا انجام بدم

از بوی مرغ نفرت دارم حالمو بهم میزنه،کسلم و خواب الود، تنبل و کوالا

از ترشی هم فعلا خوشم نیومده فک میکردم تو حاملگی خودمو با ترشی خفه کنم البته هنوز زودم هست

خولاصه جیگرمنی انقد بیصدا اومدی تو دلم دوست دارم مامانی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کنجد می باشد